Wednesday, September 24, 2008

babah bought me the Twilight XD

On behalf of my steady mommah i would like to share the activities that we did before hari raya ... i'm my momma's super duper goody daughter xp

first first we went to the yayasan to buy the new shoes for hari raya. momma was the first one who got the shoes then we raun2 lagi and mama asked me over and over again sampai saya inda mau menjawap pasal saya sudah ngalih menjawap wawawawa. but but i bought the new handbag Carlo Rino di Hua Ho xD thanx momaaa ... jgn jelous dd.. then we went to vincci dkat the big papa bali the selipar tuk hari raya. i wanted to buy the black one but nada sais ku haha mama majal suruh bali saiz X but aku nda mau so bali saja tia yang warna putih lagipun babah btah udah nunggu d kerita. oh yea masa ari ahad we went to atirah, the main aim was to buy shoes at lai lai but but i bought the TWILIGHT wewewe lain tia pulang. it only cost $18.80. dan saya dengan gumbira membawa pelastik buku HAHA! lol.

ini saya punya!

today september 24th early morning, momma was busy fixing the tabir yang sudah dtingkaikan leh nini hahahaha. babah takut mcm cerita 'kan buat perahu inda menjadi-jadi akhirnya jadi pengurik gigi tah nganya' *apakan tu bahh? hee*. jadi mama sambung tah saja pkai ribin2 haha watevourr! so far it's okayy pasal ada g labih tabir atuu tuk buat tudung hahaha! nda pecaya? cuba liat gambar my momma's daughter yang vaining .




yg ani adi saya mcm suupiiieeerr HAHA! get me?
mama vaining xp



suhadah chatting wt abang.
mini fan baru bali tadi kali ah...supaya c router inda damam x')
**25hb. Sept. Sahur pagi ani 4.20am, kami semua TERLEWAT.... alamak.... sudah tah akhir udah... ada2 saja tah kan diliat, c daughter sal nada selirakan makan so vitamin kan dimakannya 6 biji ????!!!!! supaya ada POWER ENERGY katasnya.. kan mau ceritanya lagi... sok ah...... ok bye..... dri mama.

No comments: